20.07.2017

Taco są po prostu pyszne i kropka. A do tego szybkie, łatwe i nie chcą się znudzić. Można je jeść z nieskończoną ilością różnych dodatków od ryb, przez mięso, po tofu. Dzielę się z Wami dwoma moimi ulubionymi połączeniami - tofu ze świeżymi warzywami i meksykańska fasolka. Składników wystarcza na ok. 6 taco.

Przepis I

Lista zakupów

Pomidora kroimy na drobną kostkę, ogórka w plastry. Awokado przygotowujemy na jeden z dwóch sposobów - albo blendujemy z solą i limonką, albo kroimy w kostkę i doprawiamy jak wyżej. Tofu kroimy w kostkę, zalewamy łyżką sosu sojowego, doprawiamy papryką i obtaczamy w mące kukurydzianej. Smażymy w głębokim oleju, aż osiągnie złoty kolor, odsączamy z tłuszczu. Wszystkie składniki pakujemy do taco w dowolnych proporcjach.

zdjecie

zdjecie

Przepis II (nie dla diety FODMAP)

Lista zakupów

Fasolę i kukurydzę odsączamy z zalewy, pomidory kroimy w kostkę. Smażymy na małym ogniu do uzyskania zwartej, odparowanej masy. Doprawiamy papryką i kolendrą. Odrobiną majonezu i gulaszem nadziewamy taco.

zdjecie

zdjecie

20.07.2017
Następny przepis Gofry bezglutenowe
Poprzedni przepis Szaszłyki z grilla
Obserwuj Pokarmlove w mediach społecznościowych